Мюзикл «За двома зайцÑми» від Ðаціональної оперети — це неÑподіване, нове, креативне Ð¿Ñ€Ð¾Ñ‡Ð¸Ñ‚Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ñім відомої вітчизнÑної комедії за мотивами п’єÑи Ðœ. Старицького.
ÐšÐ¾Ñ…Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ‡Ð¸ гроші? Бідна краÑÑƒÐ½Ñ Ñ‡Ð¸ пихата багатійка? І що робити з боргами? Вигідне Ð¾Ð´Ñ€ÑƒÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð°Ð»Ð°Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ñ‚ÑŒ Ñправи, та й дурненька ÐŸÑ€Ð¾Ð½Ñ Ñама проÑитьÑÑ Ð´Ð¾ рук.
От тільки хто ж проÑив брехуна ГолохвоÑтого так зухвало Ñ– нахабно залицÑтиÑÑŒ до іншої — вродливої, доброї та закоханої в іншого Галі? Ðдже хто хоче двох зайців упіймати… неодмінно розÑмішить до Ñліз глÑдачів Ðаціональної оперети.
Ðби вразити та здивувати публіку в театрі пішли на рішучі кроки: текÑÑ‚ п’єÑи оÑучаÑнили, авторÑьку партитуру Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¸Ñтави прикраÑили 15-ма аранжуваннÑми, поÑтавили гопак з балету «ГаÑне» Ðрама ХачатурÑна, додали знаменитий політ Ð”Ð¶Ð¼ÐµÐ»Ñ Ðœ. РимÑького-КорÑакова, «ввімкнули» внутрішній Ð³Ð¾Ð»Ð¾Ñ Ð“Ð¾Ð»Ð¾Ñ…Ð²Ð¾Ñтого, що прокидаєтьÑÑ Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð¼ з ÑовіÑÑ‚ÑŽ головного перÑонажа Ñ– розвінчує вÑÑ– його наміри.
ПіÑÐ»Ñ Ð¿Ñ€ÐµÐ¼â€™Ñ”Ñ€Ð¸ ЗМІ пиÑали: «… Ñкщо Ð´Ð»Ñ Ñ€Ð¾Ð·Ð²Ð°Ð³Ð¸ глÑдача треба на Ñцену вивеÑти карикатурний кордебалет кредиторів-євреїв у Ñуботньому одÑзі — будь-лаÑка.
ПримуÑити Ñлужницю Химку зімітувати Ñтриптиз зі шваброю — ніÑких проблем! Ðле головне, що виÑтава про міщанÑьке Ð¶Ð¸Ñ‚Ñ‚Ñ Ð·Ñ€Ð¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð° з найвитонченішим Ñмаком!»
Мюзикл «За двома зайцÑми» — по праву одна з найкращих робіт Ðаціональної оперети, доказ тому — поÑтійні аншлаги.