Герої та героїні оперет Жака Оффенбаха п’ють вино на очах у публіки, Ñпівають гімни трюфелÑм у шампанÑькому, жартують, ноÑÑÑ‚ÑŒ ÑпокуÑливий одÑг, дозволÑÑŽÑ‚ÑŒ Ñобі легкі неприÑтойноÑÑ‚Ñ–. Одні хочуть полетіти на МіÑÑць, щоб звільнитиÑÑ Ð²Ñ–Ð´ нудних буденних Ñправ, інші – прагнуть до пекла, бо там веÑело… Зразковий Ñім’Ñнин Жак Оффенбах в опері-буф «Ключ на бруківці або Пригоди веÑільної ночі» виÑміює обдурених чоловіків та оÑпівує жінок не надто Ñуворих правил.
Отже, що ж можна пробачити жінці? І чи можна їй вірити, Ñкщо навіть шлюбну ніч наречена проводить з іншим у замкненій кімнаті?! Тема любовних трикутників, коханців у шафі, жіночої логіки та меж чоловічої терплÑчоÑÑ‚Ñ– завжди викликала зацікавленіÑÑ‚ÑŒ у публіки. Рнадто тепер, коли виÑтава йде у затишному фойє театру, глÑдачі ÑидÑÑ‚ÑŒ за Ñтоликами при Ñвічках за келихом шампанÑького та цукерками Ñ– ÑпоÑтерігають за дійÑтвом, що розгортаєтьÑÑ Ð½Ð° відÑтані витÑгнутої руки…