«КолеÑо Фортуни» – вечір балету, що ÑкладаєтьÑÑ Ð· двох чаÑтин на музику МоріÑа Ð Ð°Ð²ÐµÐ»Ñ («Болеро») та Карла Орфа («Карміна Бурана»). Сюжети до їхнього Ñценічного Ð²Ñ‚Ñ–Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð¸Ð³Ð°Ð´Ð°Ð»Ð° хореограф Ðлла Рубіна.
Ці твори, напиÑані ще на початку ХХ ÑÑ‚., залишаютьÑÑ Ð°ÐºÑ‚ÑƒÐ°Ð»ÑŒÐ½Ð¸Ð¼Ð¸ й доÑÑ–. Ð. Рубіна, а також художник Ð. Швець надають їм гоÑтрої динаміки ÑучаÑного видовища, поєднують загальною темою Ñтрахів Ñ– надій звичайної людини, Ñка, вÑупереч неприхильноÑÑ‚Ñ– Фортуни, Ñміливо йде назуÑтріч. Культове «Болеро» чудово втілює Ñимфонічний оркеÑÑ‚Ñ€ театру, а хореограф, виÑуваючи головною дійовою оÑобою Фортуну, приводить образи балету до жорÑтоких Ñ– мінливих реалій ÑьогоденнÑ, натоміÑÑ‚ÑŒ не даючи їм конкретної оцінки. Та ж Фортуна в «Карміні Бурана» мінÑÑ” міÑцÑми ÐšÐ¾Ñ€Ð¾Ð»Ñ Ñ– Бурлаку, приушує битиÑÑ Ð·Ð° людÑькі долі Янгола Ñ– ДиÑвола. Ваги поперемінно ÑхилÑÑŽÑ‚ÑŒÑÑ Ñ‚Ð¾ на бік Добра, то на бік Зла. Хто ж переможе в цьому фатальному кругообігу?..