ФантаÑтична драма-подорож
За мотивами комп’ютерної гри Бенуа Ð¡Ð¾ÐºÐ°Ð»Ñ Â«Syberia» розробки MicroÑ—ds.
Як це жити не Ñьогодні, а уÑвним минулим чи майбутнім, жити результатом, а не шлÑхом до нього, жити ілюзією? Чи може це проÑто Ñ–ÑнуваннÑ? Що Ñпонукає кидати вÑе Ñ– тікати, або заплющувати очі? Чому вірÑÑ‚ÑŒ Ñловам Ñ– Ð´Ð»Ñ ÐºÐ¾Ð³Ð¾ наÑправді роблÑÑ‚ÑŒ вчинки? Ðавіщо пишуть правила? Без квитка на потÑг не потрапити? Ð Ñка кінцева зупинка? Де реальніÑÑ‚ÑŒ, а де міф? Де Ви?
У європейÑьке міÑтечко Валадилен із Ðью-Йорку прилітає молода юриÑтка Кейт Уолкер Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð¾Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑƒÐ¼ÐµÐ½Ñ‚Ñ–Ð² про продаж Ñтарої фабрики механічних іграшок. Ðле здобути Ð¿Ñ–Ð´Ð¿Ð¸Ñ Ð²Ð¸ÑвлÑєтьÑÑ Ð½Ðµ так проÑто Ñ– гоÑÑ‚Ñ Ð·Ð¼ÑƒÑˆÐµÐ½Ð° повідомити рідним, що затримаєтьÑÑ Ð½Ð° невизначений чаÑ. Згідно з правилами, Кейт Ñ– машиніÑÑ‚ XZ2000 вирушають у подорож із незапланованими зупинками, де людÑьке Ð¶Ð¸Ñ‚Ñ‚Ñ Ð¼Ñ–Ñ†Ð½Ð¾ переплелоÑÑ Ð· механічним.