«Болеро»
Музика Ðœ. РавелÑ
Балет на одну дію
ПоÑтановний Ñклад:
Лібрето, хореографіÑ, поÑтановка – Раду Поклітару
Художник коÑтюмів – Ганна Іпатьєва
«У нашій балетній родині «Болеро» було чимоÑÑŒ на зразок легенди, пов'Ñзаної з творчим минулим батьків, з їхніми Ñценічними уÑпіхами, та із Ñолодкими відчуттÑм, що й у «шіÑтдеÑÑті» з'ÑвлÑлиÑÑ Ð²Ð¸Ñтави, котрі розбавлÑли традиційну біло-блакитну палітру «Лебединих озер» та «Жізелей». У Ñвоїй верÑÑ–Ñ— геніальної партитури РавелÑ, Ñ Ñ‡ÐµÑно й нехитро намагавÑÑ Ð´Ð¾Ñлідити розвиток музичної думки композитора. Ðаша виÑтава – це розповідь про неперервну Ñізіфову боротьбу індивідуумів за право на влаÑне «Я», за Ñвою «неÑхожіÑть», за Ñвободу проти багатоголового, багаторукого Ñпрута, з ім’Ñм «натовп», – Раду Поклітару.
«Болеро» МоріÑа Ð Ð°Ð²ÐµÐ»Ñ â€“ легендарна балетна партитура ХХ ÑтоліттÑ, що у виконанні артиÑтів трупи «Київ модерн-балет» отримала цілком непередбачуване, Ñміливе трактуваннÑ, проÑÑкнуте Ñуперечливим духом нашого чаÑу.
У влаÑній хореографічній верÑÑ–Ñ— геніального твору Раду Поклітару розповідає про безперервну, Ñізіфову боротьбу індивідуумів за право на влаÑне «Я», за Ñвою «неÑхожіÑть», за Ñвободу від багатоголового, багаторукого Ñпрута, на Ñ–Ð¼â€™Ñ Â«Ð½Ð°Ñ‚Ð¾Ð²Ð¿Â».
Балет «Болеро» бачили глÑдачі багатьох міÑÑ‚ України, його показували на гаÑтролÑÑ… у Румунії, Молдові, Ðідерландах.
ВиÑтава «Болеро», разом із виÑтавами: «ВеронÑький міф: ШЕКСПІРИМЕÐТИ», «Дощ» та «ЛуÑкунчик» була відзначена премією «КиївÑька пектораль-2007», в номінації Â«ÐŸÐ¾Ð´Ñ–Ñ Ñ€Ð¾ÐºÑƒÂ».
Прем’єра виÑтави відбулаÑÑ 1 Ð¶Ð¾Ð²Ñ‚Ð½Ñ 2007 року
«ДОЩ»
Хореографічна фантазіÑ, на музику народів Ñвіту та Й. С. Баха
Балет на одну дію
Склад поÑтановників:
Ð¥Ð¾Ñ€ÐµÐ¾Ð³Ñ€Ð°Ñ„Ñ–Ñ Ñ‚Ð° поÑтановка – Раду Поклітару
Художник коÑтюмів – Ганна Іпатьєва
«Приводом Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¸Ð½Ð¸ÐºÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ñ†Ñ–Ñ”Ñ— виÑтави Ñтала необхідніÑÑ‚ÑŒ мати в репертуарі театру хореографічні мініатюри. Ð¦Ñ Ð¿Ñ€Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð½Ð° мета, однак, змуÑила мене замиÑлитиÑÑ Ð½Ð°Ð´ тим, щоб витратити творчу енергію артиÑтів театру «КИЇВ МОДЕРÐ-БÐЛЕТ» на ÑÑ‚Ð²Ð¾Ñ€ÐµÐ½Ð½Ñ Ñ‡Ð¾Ð³Ð¾ÑÑŒ більшого, ніж проÑто Ñ€Ñд номерів Ð´Ð»Ñ ÐºÐ¾Ð½Ñ†ÐµÑ€Ñ‚Ñ–Ð². Так виникла форма виÑтави – новели на етнічну, ÑÑкраво національну музику, «зцементовані» прелюдіÑми й фугами з «добре темперованого клавіру» Й. С. Баха. Зі Ñпільноти людей, котрі чи то Ñтрімко пролітають по Ñцені, чи то на дотик пробираютьÑÑ ÐºÑ€Ñ–Ð·ÑŒ невідоміÑÑ‚ÑŒ навколишнього Ñвіту, з’ÑвлÑÑŽÑ‚ÑŒÑÑ Ð´ÑƒÐµÑ‚Ð¸, тріо, Ñоло, що розповідають нам Ñ–Ñторію Ñвоїх життів. Закінчивши оповідь, вони ніби поглинаютьÑÑ Ð½Ð°Ñ‚Ð¾Ð²Ð¿Ð¾Ð¼, Ñкий Ñтирає примарні Ñліди їхнього Ñ–ÑнуваннÑ», – Раду Поклітару
«Дощ» – це філоÑофÑька розповідь у формі хореографічної Ñюїти про долі людей, мимоволі об’єднаних одним чаÑом Ñ– проÑтором. Етнічна музика, та контраÑтна їй музика Йоганна СебаÑÑ‚ÑŒÑна Баха – немов голоÑи людей, котрі розмовлÑÑŽÑ‚ÑŒ різними мовами…
Творча Ñ–Ð´ÐµÑ Ð²Ð¸Ñтави вироÑтає з ідеї музичної (втілюючи концепцію Раду Поклітару): загальнолюдÑькі цінноÑÑ‚Ñ– єднають різноманітні культури, й ментальноÑÑ‚Ñ– різних націй.
У центрі уваги виÑтави – люди, почуттÑ, Ñам плин життÑ.
Балетом «Дощ» мали можливіÑÑ‚ÑŒ наÑолоджуватиÑÑ Ð³Ð»Ñдачі багатьох міÑÑ‚ України, його показували на гаÑтролÑÑ… в Румунії, Молдові, Ðідерландах.
Цей балет, разом із балетами: «ВеронÑький міф: ШЕКСПІРИМЕÐТИ», «Болеро», та «ЛуÑкунчик» був відзначений премією «КиївÑька пектораль-2007», в номінації: Â«ÐŸÐ¾Ð´Ñ–Ñ Ñ€Ð¾ÐºÑƒÂ».
Прем’єра виÑтави відбулаÑÑ 3 Ð¶Ð¾Ð²Ñ‚Ð½Ñ 2007 року