У програмі:
Франц ШУБЕРТ. Ðезакінчена ÑимфоніÑ
Ðнтонін ДВОРЖÐК. Концерт Ð´Ð»Ñ Ð²Ñ–Ð¾Ð»Ð¾Ð½Ñ‡ÐµÐ»Ñ– з оркеÑтром ÑÑ– мінор (Op. 104)
Петро ЧÐЙКОВСЬКИЙ. Увертюра-Ñ„Ð°Ð½Ñ‚Ð°Ð·Ñ–Ñ Â«Ð Ð¾Ð¼ÐµÐ¾ та Джульєтта»
Виконавці:
Ðкадемічний Ñимфонічний оркеÑÑ‚Ñ€ ДніпропетровÑької філармонії
Диригент Дмитро ЛОГВИÐ, народний артиÑÑ‚ України
СоліÑÑ‚:
Ð”ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¡Ð•Ð’Ð•Ð Ð†Ð, віолончель (ШвейцаріÑ)
Ð”ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¡ÐµÐ²ÐµÑ€Ñ–Ð½ – профеÑор Вищої Школи Музики у Женеві та Вищої Школи МиÑтецтв у Берні (ШвейцаріÑ), де він викладає віолончель, а також камерну та Ñтаровинну музику. Також він проводить літні майÑтер-клаÑи у Ðімеччині, Франції, Польщі, Бразилії.
Лауреат преÑтижних премій ECHO KLASSIK (2015), GRAMMY AWARD (2007), лауреат та дипломант міжнародних конкурÑів у Греції, Італії та ІÑпанії. Ð”ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¡ÐµÐ²ÐµÑ€Ñ–Ð½ – член журі міжнародного конкурÑу камерної музики в Ільзаху (ФранціÑ), міжнародного молодіжного конкурÑу ім. П.І.ЧайковÑького у Монтре (ШвейцаріÑ), ШвейцарÑького національного молодіжного конкурÑу.
Президент міжнародної благодійної аÑоціації “МиÑтецтво без кордонів, Базельâ€, учаÑник організаційного комітету ESTA Schweiz (European String Teachers Association).
Концертує у Залі ім. Королеви Єлизавети в Лондоні, Concertgebouw (ÐмÑтердам), Musikverein (Відень), Konzerthaus (Берлін), Празькій філармонії, Залі Радіо-Ð¤Ñ€Ð°Ð½Ñ Ñƒ Парижі, ВікторіÑ-Холл в Женеві, Тонхаллі в Цюріхі, Залі ім. ЛютоÑлавÑького у Варшаві, КиївÑькій філармонії та інших відомих концертних майданчиках.
Творча дружба пов’Ñзує ДениÑа Северіна та Дмитра Логвина з 2009 року, коли у Києві відбувÑÑ Ñ—Ñ…Ð½Ñ–Ð¹ перший Ñпільний концерт. З того чаÑу у Ñпільних творчих проектах зіграний фактично веÑÑŒ віолончельно-оркеÑтровий матеріал, у творчому доробку музикантів Ñпільні концерти у Швейцарії. Ð”ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¡ÐµÐ²ÐµÑ€Ñ–Ð½ поÑтійний учаÑник та партнер Міжнародного музичного феÑтивалю “Музика без кордонівâ€, художнім керівником Ñкого Ñ” Дмитро Логвин.
ШУБЕРТ
Ð’ 1865 році один з віденÑьких капельмейÑтерів готував програму Ñтарої віденÑької музики. Він перебирав купу Ñтаровинних рукопиÑів. Ð’ одному з архівів він виÑвив невідому раніше партитуру Ф. Шуберта. Вперше ÑимфоніÑ, Ñку Ñьогодні знають Ñ– люблÑÑ‚ÑŒ мільйони людей, була виконана через 43 роки піÑÐ»Ñ Ñ—Ñ— напиÑаннÑ. До Ñьогодні в уÑьому Ñвіті продовжуютьÑÑ Ñуперечки, чи Ñ” Ñ†Ñ ÑÐ¸Ð¼Ñ„Ð¾Ð½Ñ–Ñ Ð½ÐµÐ·Ð°Ð²ÐµÑ€ÑˆÐµÐ½Ð¾ÑŽ, чи Ñаме таким був задум композитора. ПриÑлухайтеÑÑŒ Ñамі до Ñвоїх вражень Ñ– відчуттів…
ЧÐЙКОВСЬКИЙ
Ð¦Ñ Ñ–ÑÑ‚Ð¾Ñ€Ñ–Ñ Ð±Ð°Ð³Ð°Ñ‚Ð¾ разів Ñтавала оперою, балетом, кінофільмами. І лише одного разу вона Ñтала Увертюрою – фантазією. Це означає, що Ð´Ð»Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð¾Ð·Ð¸Ñ‚Ð¾Ñ€Ð° неважливим був Ñюжет. ТиÑÑчі творчих оÑобиÑтоÑтей захоплювалиÑÑŒ колоритом Ñередньовічної Італії, чудовим гумором Меркуціо, теплою добротою Годувальниці, Ñценами Ñутичок лицарів. Ð”Ð»Ñ Ð§Ð°Ð¹ÐºÐ¾Ð²Ñького вÑе це не було важливо. Кожен звук його музики – це любов!
ДВОРЖÐК
“І чому тільки Ñ Ð½Ðµ знав, що віолончельний концерт можна так напиÑати! Вже давно напиÑав би його!†(Й. БРÐМС).
Один з найкращих творів Ð.Дворжака прозвучить в нашій програмі у виконанні профеÑора Вищої Школи Музики в Женеві та Вищої Школи МиÑтецтв в Берні ДениÑа Северіна.