ІнÑÑ†ÐµÐ½Ñ–Ð·Ð°Ñ†Ñ–Ñ ÐŸÐ¾Ð»Ñ–Ð½Ð¸ Медведевої повіÑÑ‚Ñ– ТеннеÑÑÑ– ВільÑмÑа «РимÑька веÑна міÑÑ–Ñ Ð¡Ñ‚Ð¾ÑƒÐ½Â».
Відома американÑька акторка, раптово перервавши Ñвою театральну кар’єру в Ðью-Йорку, прилітає до Риму, де знайомитьÑÑ Ð· привабливим юнаком.
Їм здаєтьÑÑ, що їхнє Ð¶Ð¸Ñ‚Ñ‚Ñ Ð¿Ð¾Ñ‡Ð¸Ð½Ð°Ñ”Ñ‚ÑŒÑÑ Ñпочатку, але… «Рим — жорÑтоке міÑто, Ñ– грати на його вулицÑÑ… небезпечно».
Чим закінчитьÑÑ Ñ†Ñ Ð»ÑŽÐ±Ð¾Ð²Ð½Ð° пригода — поки Ñ‚Ð°Ñ”Ð¼Ð½Ð¸Ñ†Ñ Ð½Ð°Ð²Ñ–Ñ‚ÑŒ Ð´Ð»Ñ Ñ‚Ð²Ð¾Ñ€Ñ†Ñ–Ð² виÑтави.
ВиÑтаву Ñтворено за учаÑÑ‚ÑŽ міжнародної команди: художник-поÑтановник Ñ– художник з коÑтюмів, Ñкий живе у Мюнхені Ñ– працює по вÑій Європі — ÐÐ½Ð´Ñ€ÐµÐ°Ñ Ñ„Ð¾Ð½ Шліппе; головну роль в одному зі Ñкладів зіграє відома німецька театральна актриÑа ÐœÐ°Ñ€Ñ–Ñ ÐœÐ°Ð³Ð´Ð°Ð»ÐµÐ½Ð° Рабл. У роботі також беруть учаÑÑ‚ÑŒ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð°Ð½Ñ–Ñ Mirage Adventures та Фонд театрального миÑтецтва імені Марка Прудкіна (Ізраїль).
Ðа творчому рахунку німецького театрального художника ÐндреаÑа фон Шліппе безліч поÑтановок у різних європейÑьких театрах. Так ÑклалоÑÑ, що йому чаÑто доводилоÑÑ Ð¿Ñ€Ð°Ñ†ÑŽÐ²Ð°Ñ‚Ð¸ в Європі з тими режиÑерами, у Ñких в різні роки виникали Ñерйозні Ð¿Ñ€Ð¾Ñ‚Ð¸Ñ€Ñ–Ñ‡Ñ‡Ñ Ð· роÑійÑькою реальніÑÑ‚ÑŽ, що змуÑили Ñ—Ñ… покинути цю країну — Юрій Любимов, Ðнатолій ВаÑильєв.
Поліна Медведева — уродженка Львова, Ñка Ñтала ведучою актриÑою МоÑковÑького Художнього Театру, зіграла головні ролі в поÑтановках таких режиÑерів Ñк Олег Єфремов, Лев Додін, Юрій БутуÑов, ÐœÑ–Ð½Ð´Ð°ÑƒÐ³Ð°Ñ ÐšÐ°Ñ€Ð±Ð°ÑƒÑкіÑ, Петро Фоменко та ін. ПіÑÐ»Ñ Ð ÐµÐ²Ð¾Ð»ÑŽÑ†Ñ–Ñ— ГідноÑÑ‚Ñ– Поліна Медведева залишила МХТ Ñ– повернулаÑÑ Ð½Ð° Батьківщину, в Україну. Зараз вона активно працює у Києві Ñк режиÑер, а Ñ—Ñ— оÑÑ‚Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸Ñтава «Примари» за п’єÑою Г. ІбÑена, котра з великим уÑпіхом йде на Ñцені театру «Сузір’Ñ» — у минулому році взÑла учаÑÑ‚ÑŒ в преÑтижному Единбурзькому театральному феÑтивалі.
ТеннеÑÑÑ– ВільÑÐ¼Ñ (1911–1983) — клаÑик американÑької драматургії ХХ ÑтоліттÑ, лауреат ПулітцерівÑької премії, автор, Ñкий «зірвав» традиційний Ñвіт драми, а його п’єÑи-хіти — «Трамвай «БажаннÑ», «СклÑний звіринець», «Кішка на розпеченому даху», «Літо Ñ– дим» — Ñтали надбаннÑм Ñвітового театру. Шалений уÑпіх драматургії ТеннеÑÑÑ– ВільÑмÑа в Ñередині ХХ ÑÑ‚Ð¾Ð»Ñ–Ñ‚Ñ‚Ñ Ð½Ðµ обмежуєтьÑÑ Ð»Ð¸ÑˆÐµ координатами певного чаÑу, окремих епох. Кращі його твори пережили чаÑи Ñ– обÑтавини. І Ñаме Ñьогодні такі його великі п’єÑи Ñк «Трамвай «БажаннÑ» та «Кішка на розпеченому даху» Ñтали ÑенÑаційними подіÑми театрального Ð¶Ð¸Ñ‚Ñ‚Ñ Ð‘Ñ€Ð¸Ñ‚Ð°Ð½Ñ–Ñ—. У нових поÑтановках, що переоÑмиÑлюють давні події Ñ– переноÑÑÑ‚ÑŒ глÑдача у ÑьогоденнÑ, Ñ” Ð²Ñ–Ð´Ñ‡ÑƒÑ‚Ñ‚Ñ Ñаме вічного пульÑу ТеннеÑÑÑ– ВільÑмÑа, геніального американÑького драматурга, Ñкий пройшов крізь чаÑ.