ЖІÐКИ У РЕ МІÐОРІ
Балет на одну дію, на музику Й.С.Баха
(Концерт №1 Ð´Ð»Ñ ÐºÐ»Ð°Ð²Ñ–Ñ€Ñƒ з оркеÑтром/ре мінор)
ПоÑтановний Ñклад:
Лібрето, хореографіÑ, поÑтановка – Раду Поклітару
Художник коÑтюмів – Дмитро КурÑта
ÐÑиÑтент хореографа – заÑлужений артиÑÑ‚ України Ðнатолій Козлов
Художник Ñвітла– Олена Ðнтохіна
ЗвукорежиÑер – ОлекÑандр Курій
«Женщины в ре миноре» (Жінки у ре мінорі)– виÑтава, Ñповнена захопленнÑм величчю Ð³ÐµÐ½Ñ–Ñ Ð™Ð¾Ð³Ð°Ð½Ð½Ð° СебаÑÑ‚ÑŒÑна Баха. БахівÑька Ð¿Ð¾Ð»Ñ–Ñ„Ð¾Ð½Ñ–Ñ Ñтала джерелом Ð½Ð°Ñ‚Ñ…Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ Ð°Ð²Ñ‚Ð¾Ñ€Ð° хореографії – плаÑтична тканина цього балету цілком поліфонічна. «Трагічна Ñ–ÑÑ‚Ð¾Ñ€Ñ–Ñ Ð¿Ñ€Ð¾ неіÑнуючу жіночу дружбу Ñтала лише приводом Ð´Ð»Ñ Ñ€Ð¾Ð·Ð³Ð¾Ñ€Ñ‚Ð°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð°Ð´Ð·Ð²Ð¸Ñ‡Ð°Ð¹Ð½Ð¾ Ñкладних багатофігурних композицій та пронизливих дуетних фрагментів», – Раду Поклітару.
Фінал балету, завдÑки поєднанню коÑмічної музики Баха й ÑучаÑної екÑпреÑивної плаÑтики, перетворює його в біблійну трагедію. Художнику коÑтюмів Дмитрові КурÑÑ‚Ñ– вдалоÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ð½Ð°Ñ‚Ð¸ поÑтавлене хореографом завданнÑ: передати у Ñвоїй роботі дух епохи Баха. За Ñюжетом у виÑтаві – 16 головних героїнь. Партії жінок виконують чоловіки.
ДОВГИЙ РІЗДВЯÐИЙ ОБІД
Балет на одну дію, на музику Ð. Вівальді,за мотивами однойменної п'Ñ”Ñи ТорнтонаВайлдера
ПоÑтановний Ñклад:
Лібрето, хореографіÑ, поÑтановка – Раду Поклітару
Ð¡Ñ†ÐµÐ½Ð¾Ð³Ñ€Ð°Ñ„Ñ–Ñ â€“ заÑлужений діÑч миÑтецтв України Ðндрій Злобін
Художник коÑтюмів – Дмитро КурÑта
Ð’Ñ–Ð´ÐµÐ¾Ð¿Ñ€Ð¾ÐµÐºÑ†Ñ–Ñ â€“ ÐœÐ°Ñ€Ñ–Ñ ÐŸÑƒÑтовалова
ÐÑиÑтент хореографа – заÑлужений артиÑÑ‚ України Ðнатолій Козлов
Художник Ñвітла – Олена Ðнтохіна
ЗвукорежиÑер – ОлекÑандр Курій
«Довгий різдвÑний обід» – це балет-роздум про швидкоплинніÑÑ‚ÑŒ життÑ, про те, Ñкими Ñуєтними, марними Ñправами ми наповнюємо дорогоцінні хвилини, години, роки нашого Ñ–ÑÐ½ÑƒÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° землі. Головна Ñюжетна Ð»Ñ–Ð½Ñ–Ñ Ð¿â€™Ñ”Ñи оповідає про дев’ÑноÑто років із Ð¶Ð¸Ñ‚Ñ‚Ñ Ñ€Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸ БайÑрдів, що пролітають у виглÑді різдвÑних обідів. У низці заÑтіль та ÑвÑткувань перед нами проходÑÑ‚ÑŒ долі людей. Вони зникають, немов метелики-одноденки, Ñ–, помираючи, не залишають по Ñобі нічого, що дало би привід згадати про них наÑтупним поколіннÑм. Ð¥Ð¾Ñ€ÐµÐ¾Ð³Ñ€Ð°Ñ„Ñ–Ñ Ð±Ð°Ð»ÐµÑ‚Ñƒ, ÑподіваємоÑÑ, зможе, без догматичних повчань, доÑтукатиÑÑ Ð´Ð¾ ÑÐµÑ€Ñ†Ñ ÐºÐ¾Ð¶Ð½Ð¾Ð³Ð¾ глÑдача. І, можливо, змуÑить замиÑлитиÑÑ: чим ми відрізнÑємоÑÑ Ð²Ñ–Ð´ героїв на Ñцені?»– Раду Поклітару.
За період Ñ–ÑÐ½ÑƒÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ‚ÐµÐ°Ñ‚Ñ€Ñƒ «Київ Модерн-балет» було Ñтворено 16 одноактних та 5 повнометражних балетів. Театр отримав 5 премій «КиївÑька пектораль» за кращі виÑтави року.
Колектив уÑпішно гаÑтролював у Франції, ІÑпанії, Ðідерландах, Бельгії, Португалії, Румунії, Китаї, Таїланді, БілоруÑÑ–Ñ—, Молдові, Південній Кореї, ЕÑтонії та в багатьох міÑтах України